v-ball
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

v-ball

sports

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
مواقيت الصلاه
مايو 2024
الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
اليوميةاليومية
التبادل الاعلاني
منتدى
ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
المواضيع الأخيرة
» صحابة الرسول صلى الله عليه وسلم *
ممكن يكون هو ده السبب فى فشل الحب فى اليومين دول؟ Empty31st يوليو 2008, 8:33 am من طرف نسر الشرق

» اصعب كلمة ممكن تقولها
ممكن يكون هو ده السبب فى فشل الحب فى اليومين دول؟ Empty30th يوليو 2008, 8:28 pm من طرف العاشق الاندلسى

» اصعب شيىء فى الحب
ممكن يكون هو ده السبب فى فشل الحب فى اليومين دول؟ Empty30th يوليو 2008, 8:25 pm من طرف العاشق الاندلسى

» أشهد أن لا أمرأه إلا أنت
ممكن يكون هو ده السبب فى فشل الحب فى اليومين دول؟ Empty30th يوليو 2008, 8:23 pm من طرف العاشق الاندلسى

» الحب والبترول ...!
ممكن يكون هو ده السبب فى فشل الحب فى اليومين دول؟ Empty30th يوليو 2008, 8:21 pm من طرف العاشق الاندلسى

» حبيبتي هي القانون
ممكن يكون هو ده السبب فى فشل الحب فى اليومين دول؟ Empty30th يوليو 2008, 8:18 pm من طرف العاشق الاندلسى

» مقتطفات من شعر نزار قباني
ممكن يكون هو ده السبب فى فشل الحب فى اليومين دول؟ Empty30th يوليو 2008, 8:16 pm من طرف العاشق الاندلسى

» احلى رسايل الحب
ممكن يكون هو ده السبب فى فشل الحب فى اليومين دول؟ Empty30th يوليو 2008, 8:12 pm من طرف العاشق الاندلسى

» ثقافتنا......
ممكن يكون هو ده السبب فى فشل الحب فى اليومين دول؟ Empty29th يوليو 2008, 10:45 am من طرف Admin

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

ممكن يكون هو ده السبب فى فشل الحب فى اليومين دول؟

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

ذكر
العمل/الترفيه : frofissional
المزاج : very good

ممكن يكون هو ده السبب فى فشل الحب فى اليومين دول؟ Empty
مُساهمةموضوع: ممكن يكون هو ده السبب فى فشل الحب فى اليومين دول؟   ممكن يكون هو ده السبب فى فشل الحب فى اليومين دول؟ Empty24th يوليو 2008, 10:08 am

انت عارف ايه السبب فى الفشل علشان اللى بيحبوا دلوقتى عيال مش رجالة والسبب دايما منا احنا كشباب لان لاننا دلوقتى بنحب لاسباب بنحب علشان عايزين نمشى مع واحدة او علشان المنظر امام الاصحاب او علشان عايز منها حاجة او علشان هى بنت جميلة علشان تعرف انت بتحب بجد ولا لا لازم تحس انك بتحب علشان بتحب بس حب من اجل الحب انسانة بتحبها من غير سبب بتحبها ونفسك تديها عمرك كله من غير اى مقابل او المقابل الوحيد تكون كلمة بحبك دلوقتى بقى كل واحد يقول لواحدة انا بحبك وتانى يوم ماشى مع واحدة تانية لما تساله يقولك انا مخلص فى حبى تقوله ازاى يقولك دى انا بحبها وعمرى ماهيبها ودى هخرج معاها بس يومين كدة لازم تفهم انا انت الوحيد السبب ان علاقتك تنجح او تفشل لان البنت بطبيعتها لما بتحب بتحب بجد مش بتقدر تبوص لحد غيرك انما انت بقى ههههههه كليوم مع واحدة غيرها طيب بزمتك ده عدل ؟ حتى لو كان السبب فى الفشل اسباب ماديا طيب وهى البنت مالها انت السبب قولها على ظروفك المادية لو هى اضيقت تبقى ماتستهلش حبك وصدقك معاها وليها بس عندى رجاء لو فى شخص قال لتانى بحبك الكلمة دى مش سهلة الكلمة دى وعد بالحب والزواج ووعد الحر دين عليه وعشلان توصل للى بتحبه خلى عندك اصرار فى الحب حتى لو هى نفسها مش موافقة قولها انا بحبك غصب عنى مش بمزاجى فكر ازاى توصلها وتخليها تحبك غصب عنها فى النهاية يكون حب غنيلها ياخى هوصلك حتى لو عارف انى ممكن اموت محمد حماقى الحب ده نعمة وحررررررررررررررررام انها تضيع منا

ممكن يكون هو ده السبب فى فشل الحب فى اليومين دول؟ VId52422
https://v-ball.yoo7.com

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-